lördag 5 september 2015

Custom Kviltning

Här är några bilder till. Ni ser inte alla mina kviltning med osynlig tråd, men jag har gått runt varje pinne, bräde, träd, fönster, mm. Så roligt att se och uppleva denna kvilt som tog uppåt tio år att äntligen göra färdig! Mig, tog den en intensiv vecka att kvilta! Stort tack till den lyckliga kunden som har den! Den glömmer jag aldrig!
Custom kviltning är när man individ anpassa sin kviltning. Jag kör mycket i diket innan jag kan ens börja med mönsterkviltning. Det tar mycket, mycket längre tid och tråd.
Jag börjar få förfrågningar om detta och det är alltid svårt att svara på frågor i förväg just därför att det är anpassad efter kvilten. Därför bestämmer jag mig från fall till fall om hur, kostnaden, och om jag vill göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar